maandag 30 maart 2015

leven gesignaleerd

Het vervelendste van zaaien vind ik altijd dat je moet wachten totdat de zaadjes gaan ontkiemen. Ik ben namelijk niet zo goed met wachten....Tegelijkertijd is dat het mooiste van zaaien: dat er uit zo'n klein zaadje een heel plantje kan groeien. Ik kan me daar elk jaar toch weer over verwonderen.

Een paar weken geleden heb ik het een en ander gezaaid, dit kun je op mijn "zaai-pagina" zien (rechts bovenin). En er is nu flink wat leven gesignaleerd in de zaaibakjes. Kijk je even mee?




Van boven naar beneden zien we: bietjes (onbekend ras), rucola (Pronto) en een eenzame palmkool. Van deze laatste had ik nog een oud zakje zaad, waar er blijkbaar niet heel veel zaadjes kiemkrachtig meer waren. Ach, blijkbaar krijg ik er toch minstens 1 plant van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten