donderdag 11 september 2014

een nieuw begin...

Omdat ik de afgelopen tijd veel onenigheid met het nieuwe bestuur van onze tuindersvereniging heb gehad, heb ik besloten om mijn tuin daar op te zeggen. Jammer, maar het is niet anders.

In de tussentijd ben ik druk op zoek naar een nieuwe tuin in de buurt. Meer in de buurt dan waar ik nu zit (zo'n 800 meter van mijn woonhuis), krijg ik natuurlijk niet meer. Ik heb vorige week een tuin bezocht die me erg beviel en morgen ga ik nog een andere tuin bekijken. Binnenkort zal ik dus wel een nieuwe tuin hebben, met een beetje mazzel nog voor oktober.

De volgende keer dat ik hier een blogje plaats, zal het vanaf mijn nieuwe tuin zijn (en daar heb ik stiekem heel veel zin in!)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie,
    Wat herkenbaar... Ik heb in 2011 ook een volkstuin gehad en uit onvrede al snel weggegaan. Ik ben sinds enkele weken (na wachttijd) weer opnieuw begonnen bij een andere vereniging waar alles veel beter geregeld is. Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt.
    Zou je mijn blog ook willen linken?
    http://www.moestuinblog.nl
    Gr. Francois

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Leonie, leuk joh, hoop dat je wat kunt vinden ! Ik ga volgend jaar naar 100m2, ook erg blij mee, succes!!

    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen