vrijdag 7 april 2017

doelen april

Een aantal doelen van maart schuiven (natuurlijk...) weer door naar de volgende maand. De kas en de border aan de voorkant. Daar moet in april écht wat aan gaan gebeuren.

Ik denk eigenlijk dat dat mijn enige "vaste" doelen voor april worden, want het is een drukke maand. Een weekendje weg met mijn zus, een afspraak met een geocachevriendin, een Paasweekend, een verjaardag. Tja, dan gaat de tijd snel, natuurlijk!

narcissen van de overbuurman

Als ik deze maand meer doelen voor mezelf stel, dan worden die waarschijnlijk toch alleen maar doorgeschoven naar de maand mei. Er zijn natuurlijk wel wat "losse" doelen, zoals het gras maaien en onkruid wieden, want dat moet sowieso, maar dat lukt tussendoor wel.

Ik hoop in ieder geval in april de kas op orde te hebben en een begin te hebben gemaakt met de border. Wordt weer vervolgd....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten