zaterdag 11 maart 2017

update doelen februari

Zo, en dan is februari ook alweer verleden tijd. Sterker nog, we zitten al weer ruim een week in maart. Sjonge, wat gaat de tijd snel!
Blijkbaar denk ik altijd dat ik meer tijd dan ik daadwerkelijk heb, want telkens worden mijn tuindoelen niet helemaal, of helemaal niet, gehaald.

In dit bericht schreef ik dat ik de kas verder zou opruimen, de border aan de voorkant aan zou pakken, de compostbakken zou verwijderen én de perenboom zou snoeien. En dit dus waren eigenlijk al de doelen van januari...Niet helemaal gelukt...

Maar, in februari is er natuurlijk wel iets gebeurd. Zo is de perenboom weer helemaal blij met zijn nieuwe kapsel. Lekker kort weer. Kan -ie zich weer klaar maken voor mooie bloesem!



Ook ben ik verder gegaan met de kas opruimen. Er werd heel veel uitgehaald en weggegooid. Ook werden er alvast wat tegels verwijderd, zodat ik de grond kan gaan bewerken om dit jaar de kas optimaal te kunnen gebruiken. De rest van de tegels moet er ook nog uit.

van dit....

naar dit!

De compostbakken staan er nog en ook aan de border is nog niet veel gedaan. Dat wordt blijkbaar een langlopende zaak...ik weet al een paar doelen voor maart....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten