dinsdag 5 mei 2015

verwend...

Afgelopen week meldde Mieke (je weet wel, van de Ruilkring) dat ze een aantal groenteplanten voor me had. Ze hadden deze over op haar tuinencomplex en Mieke vroeg zich af of ik geïnteresseerd was. Ja natuurlijk, altijd goed!

Ik dacht dat het ging om "een paar" plantjes, maar niets was minder waar. Haar hele kas stond vol met sla-, bloemkool-, boerenkool-, andijvie- en bieslookplantjes.

Ik vertelde haar dat ik alle soorten wel 6 plantjes wilde hebben. Toen Mieke de plantjes voor me aan het inladen was, deed ze steeds meer plantjes in mijn kratje. Daarna werd er nog een doos gevuld met plantjes, zij wilde zoveel mogelijk plantjes kwijt. Prima, ik ga ze met liefde een plekje op mijn tuin geven.

Aan het einde van de ochtend was dit het resultaat:



Een hele verzameling planten, die ik komende week allemaal een plekje ga geven. Als je me zoekt: ik ben op de tuin!! (Bedankt Mieke, voor je gulheid!!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten