zondag 3 mei 2015

genoten!

Gisteren was het weer heerlijk op de tuin. Dochterlief op een handdoek in  het gras, manlief aan het "rommelen" en ik aan het wieden. Wat een genot!

Tussendoor wat foto's gemaakt van het moois op de tuin, zodat je kan meegenieten.

Hieronder een rijtje aardappels, Eigenheimers, die aangeaard mogen worden. Dat staat op mijn to-do-list van komende week. Links een rijtje knoflook, die het heel mooi doet.


Mooie appelbloesem, je kan goed zien hoe de blaadjes om elkaar heen gevouwen zijn. Nog even en ze gaan open!


Het rijtje bloembollen die ik eind vorig jaar pootte, zijn nu allemaal mooi uitgekomen. Gezellig!


Eén van de eerste aardbeibloempjes. Ik kan me nu al verheugen op heerlijke aardbeitjes, lekker!!




1 opmerking:

  1. wat ziet het er mooi uit allemaal! Benijd je om je appelbloesems, mijn appels hebben amper bloem ..

    BeantwoordenVerwijderen