vrijdag 7 juli 2017

de jungle!

Ook wel "de kas" genoemd, staat er goed bij. De verschillende tomatenplanten doen het heel goed, de hele kas ziet geel van de bloemetjes. Ik tril en schudt ze zodat er zoveel mogelijk bevrucht worden.

Met het hele warme weer had ik de kasdeur wel open, zodat er insecten naar binnen konden om de boel te bevruchten, maar met de wat koudere nachten, heb ik de deur toch maar weer dicht gedaan. Ik merk dat een paar planten ook last hebben van de tocht, dus vandaar een dichte deur. Het raam bovenin staat wel open, maar ik ben bang dat ik niet genoeg insecten in de kas heb.

Anyway: het is een groene jungle geworden.






Uit bovenstaande foto's valt natuurlijk geen individuele plant te herkennen. Daarom nog wat foto's van dichterbij:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten