zaterdag 7 mei 2011

zonder foto's

Gisteren naar de tuin geweest. Ik wilde graag weer wat foto's maken, maar de batterij van mijn fototoestel was leeg. Zal je altijd zien.
Wel heb ik wat planten die ik thuis had voorgezaaid, uit kunnen zetten. Een veldje met bietenplanten en een veldje met bloemkoolplanten. Ik heb weinig ervaring met bloemkool, maar de ervaring die ik heb is dat ze het niet doen bij mij. Daarom had ik er extra veel gezaaid en ze zijn bijna allemaal opgekomen. Ik heb ze gisteren dus allemaal uitgezet in de tuin in de hoop dat er toch 1 of 2 uitgroeien tot echte bloemkolen!
Verder heeft mijn man gisteren met de professionele sproeier de tuin een half uurtje onder water gezet, want het heeft al ca. 3 weken niet geregend. Omdat ik niet weet hoe de sproeier werkt en omdat mijn man het leuk vindt, mocht hij dit klusje op zich nemen. Hij heeft er weer van genoten.
Dit weekend wordt het erg warm weer, zeggen ze, dus dan ben ik vast ook weer op de tuin te vinden. Ik heb de batterij van het fototoestel opgeladen, dus de volgende keer weer foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten